marți, 4 noiembrie 2014

Mistere și anomalii din sezonul 2 - partea a 23-a

-- Nou Preview! --

www.youtube.com/watch?v=NeG0CTDHLFs

Cred că pe acea pagină de la sfârșit din jurnal va fi creatura aia, Globnar.

--- Scrisoarea înfiorătoare de la Micul Gideon ---

Cei de la The Mystery of Gravity Falls au postat recent un videoclip cu o scrisoare care ar trebui să fie scrisă de... Gideon?
Scrie:
”Dragă Mabel,

Aș aprecia foarte mult dacă mi-ai răspunde la această scrisoare. Cu siguranță că unul din avocații mei mi-a zis să ”mă abțin” de la a-ți scrie, dar gestul contează.

Poți să numeri cele 246 de cărămizi din celula ta de la închisoare de atât de multe ori! Știai că poți face punch de fructe în toaletă? Și n-o să ghicești unde am făcut plăcintă de piersici. Ah, roadele învățăturii.

Sper să ne revedem cât de curând posibil. Ți-am lăsat un fir de păr și puțină transpirație de-a mea. Nu mă uita.
                                                                                                                       Cu dragoste,
                                                                                                                        MICUL GIDEON”

... Uf, chiar dacă Mabel îl urăște pe Gideon, acești au un lucru în comun. Sunt un pic ciudați. Mai ales Gideon. Adică partea cu punch-ul, toaleta și... cine știe unde-a făcut plăcinta aia =)) :)) Adminul Bill spune că ar fi un indiciu legat de întoarcerea lui Gideon în sezonul 2. Ne reamintește de faptul că Thurop a înregistrat cel mai tare episod dintre toate. Deci, până la urmă s-ar putea ca cel mai tare episod dintre toate să nu fie chiar așa departe. Poate să fie chiar cel cu întoarcerea lui Gideon. Cine știe, poate aflăm cine e autorul, sau imaginea aceea pixelizată la proastă calitate cu Mabel și  Soos în liftul către laboratorul lui Stan să nu fie așa de departe.

-- Bill de la NASA --

Wow! Cei de la NASA au construit cam așa ceva:
 Sursa: http://www.facebook.com/MisteryofGF/

-- Teorie nouă --

Dizzy vine cu o teorie nouă legată de soția lui Stan. Numele ei ar putea fi Marylin? Este ea a treia persoană din schema din jurnal? Vezi ce zice: https://www.facebook.com/MisteryofGF/photos/a.418634041595551.1073741828.418611594931129/611377058987914/?type=1&theater

-- Poster --

Posibil poster pentru Jocurile Omului Cameleon:
-- Autorul jurnalelor --

Vailskibum94 crede că autorul jurnalelor ar putea fi chiar Stanley! Vezi ce zice, în următorul videoclip:

http://youtu.be/eblHU_2N8bg?a Votează această postare:
{[['']]}


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu