vineri, 5 decembrie 2014

MARATONUL DE CRĂCIUN

① Adminul Bipper de pe pagina aceasta a oferit niște imagini interesante cu o metodă de împodobire a bradului în stil Ciudățeni:






Sursa: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.310213419169332.1073741874.103227073201302&type=3

Și alt brad la fel de frumos:

Frumos ! Globuri de brad cu Dip și Mabel !
Bill în zăpadă. :))
Și încheiem cu o figurină GFClays, așa, ca de Crăciun.
② Pe Wikia am văzut un promo cu programul Disney XD 2015. Deci Ciudățeni va fi unul din serialele vedetă ale anului 2015 pe Disney XD. Se zvonește că episodul 10 ar fi cu întoarcerea lui Gideon. Asta înseamnă că dacă ce a spus Thurop e adevărat - va urma cel mai tare episod cu Ciudățeni?
 Tare! Și steluțele de pe ambele pulovere sunt exact în aceleași locuri! Câtă creativitate!

④ Vailskibum face o teorie genială despre oribila soartă a lui Stan, moartea lui. Să fie personajul despre care au spus Alex și Kristen că va muri la sfârșitul serialului Stan?! Statuia de ceară decapitată și topită, arderea păpușii cu Stan, incendierea balonului cu fața sa (Zeul Dragostei), rănirea mâinii în Societatea Ochiului Orb și distrugerea Stañatelor (piñatele cu fața lui Stan din Scary-oke) semne clare? Eu așa zic. Află mai multe: https://www.youtube.com/watch?v=febbFzhM7f0 .

--- Scrisul lui Stan ---

Și că tot am vorbit de Stan, Dizzy vine cu noi dovezi cum că Stan ar fi autorul, asemănând scrisul lui Stan cu scrisul din jurnal:
 Seamănă un pic. Sursa: https://www.facebook.com/MisteryofGF/photos/a.418634041595551.1073741828.418611594931129/625069057618714/?type=1&relevant_count=1

Scrisul.

 ⑤ Semnăturile fanilor Bill
Asta era pe un camion din America
Frumos cadou!
⑥ Analiza Posterului Sezonului 2

Acum că au fot lansate între timp noi episoade, să reluăm o analiză a posterului sezonului 2:
Cu verde am încercuit creaturile care s-ar putea să apară (Transformatorul a fost tăiat să încercuit cu verde căci a apărut deja, dar s-ar putea să mai apară), cu roșu am tăiat creaturile/personajele care au apărut, cu albastru am încercuit creaturile care n-au apărut încă, cu mov am încercuit personajele ce sigur or să mai apară încă o dată pentru a-și încheia misiunea și am făcut un ”X” într-un cerc cu albastru deschis creaturile/chestiile despre care nu știu nimic. Cu roșu am încercuit lucrurile importante. Am și decodat câteva semne, semnele alchimice pentru apă și pământ, un posibil sigiliu goethian, ceva ce ar trebui să semene cu structura chimică a unei particule și numărul 62.
     Despre acel număr nu știu mare lucru. 62 este numărul atomic pentru samariu, în chimie, Sigmund Freud avea o teamă nejustificată de acel număr, și 62 este prefixul numerelor de telefon din Indonezia. Iar literele ”V” și ”Z” de lângă 62 (V-Z62) reprezintă numele unei mitraliere. Deci nu am multe amănunte despre acel număr.
     Putem observa și mâna cu 6 degete a autorului, în colțul din stânga jos.

⑦ Plușuri cu Mabel și Pufuleț




 ⑧ Bancnota lui Trembley

Puteți să printați aceste bancnote cu Trembley (sunt la o calitate înaltă):

⑨ Scrisoare nouă de la Gideon

Am mai primit una!
”Dragă Mabel,

Închisoarea m-a făcut mai dur, dar tu mi-ai înmuiat inima. Gratiile reci din metal îmi amintesc de aparatul tău dentar. Graffiti-ul de pe perete îmi amintește de puloverele tale colorate. Fabrica de cherestea de afară seamănă cu dulcea ta voce.

Cu siguranță, te-am ispitit. Am văzut-o la prânz pe doamna Phyllis fără plasa ei de păr. Încă îți rămân devotat. Ți-am făcut un portret din ață de ghem la ora de Artă și Meșteșuguri dar mi-a fost confiscat. Este un lucru ce ține de politică.

Ce-ți mai face porcul?

                                                                                                                        Cu drag,
                                                                                                                   MICUL GIDEON”

...

⑩ Cosplay de Crăciun


⑪ Fii Mabel!

Interesantă idee. A decupat fața lui Mabel și poate să o suprapună peste o fotografie. Încercați și voi!
⑫ Plăsuțe

De Crăciun ar fi frumos să te duci cu astfel de sacoșe la magazin.

⑬ SĂRBĂTORI FERICITE DIN PARTEA LUI DIPPER ȘI-A LUI MABEL!

⑭ Amânarea episoadelor (+ unul bonus)

Cei de la TheMysteryofGravityFalls spun că episodul cu nr. 10 se amână până în februarie.
Dar tot ne dau o veste bună. Au creat chiar ei și câțiva fani un episod (episodul nu este oficial, este făcut doar de fani pentru distracție așa că nu sunt coduri sau secrete oficiale în el) legat de Crăciun. Vocile lui Soos, Stan și Dipper chiar seamănă cu cele reale!

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=U2lc_MvUQjM

 ⑮ Frumoasă imagine de Crăciun cu Mabel:

⑯ ”The Sqoou” pe Etsy

Un fan și-a făcut un cont pe Etsy și vide lucruri foarte tari (gen: tricoul pe care l-a făcut Soos cu Frații Pterodactil sau alte chestii)! Dacă nu vreți să le cumpărați (plata e în dolari) puteți să vă uitați la cât de interesante sunt: https://www.etsy.com/shop/TheSqoou?ref=shop_sugg

⑰ Ochii fiului lui McGucket

Dizzy a dat pauză unui videoclip și datorită ei putem vedea cum arată ochii fiului lui McGucket:
Sursa: https://www.facebook.com/MisteryofGF/photos/a.418634041595551.1073741828.418611594931129/639186756206944/?type=1&theater

⓲  Teorie de Crăciun

1. Închei maratonul cu o teorie despre diferența de vârstă dintre Dipper și Mabel. În primul rând toți ne-am obișnuit să dăm crezare faptului de pe Gravity Falls Wiki legat de diferența de vârstă a celor doi, care ar fi de 5 minute. Dar să nu uităm de episodul Călători în Timp (sezonul 1). Dipper a călătorit în viitor, când Mabel avea o vârstă (12 ani și poate 5 luni și 3 zile). Mabel era mai mare în viitor ca Dipper în prezent. (logic). Deci, dacă Dipper cu vârsta din prezent a călătorit în viitor, la vârsta lui Mabel din viitor, Dipper este mult mai mic ca Mabel!

2. Adminul Bill a făcut o observație interesantă despre paradoxul zilelor din Opera Șosetelor, Societatea Ochiului Orb și Jocul Omului Cameleon: https://www.facebook.com/SecreteledinCiudateni/photos/a.1393130294276790.1073741827.1393124794277340/1524189841170834/?type=1&theater Votează această postare:
{[['']]}


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu